POBLES DE CINE A VILAGRASSA

Després de la presentació del projecte transdisciplinar de la ZER Pobles de cine, que tracta dels nostres pobles i el cinema, vam dur a terme moltes propostes per descobrir Vilagrassa i explicar-la als nens i nenes de la ZER.

Al llarg de dues setmanes s’han dut a terme diferents activitats i el divendres vam fer dues propostes conjuntament tota l’escola. Al matí es van formar grups amb alumnes d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà per poder realitzar una gimcana pel poble organitzada i preparada per l’alumnat de cicle superior.

A la tarda vam anar al local social per veure les diferents produccions de cine de cada aula. Allà ens esperaven tots els de cicle superior per agafar-nos l’entrada i acompanyar-nos a la nostra cadira.

Com en tot cinema, vam poder menjar crispetes!!!

Cliqueu a la imatge per veure la galeria.