Parlem de la higiene bucodental

El David Jorba i la Sònia Franco van venir a les escoles de la ZER a explicar-nos com podem portar una bona higiene bucodental.

Ens van ensenyar una mandíbula i ens van explicar com s’utilitza el raspall de dents i que amb la mida d’un pèsol de pasta ja en tenim prou. Hem de posar atenció amb què cal netejar la llengua i raspallar-se durant dos minuts.

Vam poder observar que hi ha pastes amb més elements químics que d’altres i que hem de de mirar de comprar les més naturals que són les que tenen una ratlla verda a l’extrem. També van ressaltar que cal netejar bé el raspall després de cada ús.

Per acabar els van donar un estoig perquè cada alumne pogués vetllar per la seva salut bucodental, amb una pasta saludable i un raspall de dents.

Us agraïm molt la xerrada va ser molt interessant!