Parc de Trànsit a Tàrrega

El dimarts 3 de maig, les nenes i els nens de cicle mitjà de la ZER, vam fer una sortida a Tàrrega per gaudir del Parc de Trànsit.

Vam anar fins al camp dels Escolapis i, a l’arribar, ens van fer una explicació del significat dels diferents senyals de trànsit i què havíem de fer si circulem i ens les trobem. Després vam fer dos grups, mentre uns esmorzaven, els altres vam poder gaudir de dos circuits en bicicleta!

El primer circuit era en un espai on havien posat diferents senyals de trànsit, semàfors, passos de zebra, habitants,… i que semblaven un carrer i anàvem amb la bici, havíem de tenir precaució de no xocar i seguir el que els senyals ens marcaven.

El segon circuit estava fet amb pilotes de tenis i ens va servir per acostumar-nos a bicis. El monitor va marcar per on havíem de passar i nosaltres ho seguíem

Ens ho vam passar mooooolt bé!

Els/les alumnes de cicle mitjà