Notícies 13/11/2017 – Cicle Mitjà – Escola Jardí de Verdú

Avui 13 de Novembre de 2017 els nens de cicle mitjà de l’escola Jardí de Verdú, novament, expliquem successos que han ocorregut durant aquesta setmana anterior. Hem fet un noticiari on s’expliquen algunes notícies locals, noticies nacionals, noticies internacionals, esports i/o el temps.

Com sempre, l’experiència de poder emetre en directe i fer ràdio és genial. Ha estat una experiència increïble, ja que hem aprés primer a cercar noticies reals, després a redactar-les correctament, i finalment a llegir-les el més bé possible per a què els nostres oients se n’assabentin d’allò que ha passat.

Podeu escoltar aquest cinquè podcast de la ràdio de cicle mitjà aquí: