Nadal a Verdú

Els últims dies del primer trimestre, com cada any, vam fer diferents activitats a l’escola per celebrar el Nadal i despedir el trimestre.

Tot va començar el dimecres dia 21 on vam celebrar  el tradicional concert de Nadal aquest any amb música en directe. Tots els nens i nenes de l’escola van cantar dues cançons, una d’elles en anglès i, a més a més, els alumnes de cicle superior també ens van representar l’obra: EL NAS DE SATANÀS!

El divendres dia 22 vam seguir amb les activitats… per començar el dia amb alegria vam anar al local social tota l’escola i resulta que allà ens esperava el Tió, quina EMOCIÓ!!! I mare meva, quin munt de joguines pel pati ens va cagar! Ara si que ens ho passarem bé!

Després del Tió, altre cop tots junts, menys els més petits de la casa que ja havíen tingut massa emocions, vam anar a fer una visita a les residències. Un cop allà els vam cantar cançons i ells també ens van fer alguna que altra sorpresa!

Tot plegat va ser molt bonic, familiar i emotiu, mireu, mireu!