Nadal a l’escola Ramon Perelló de Vilagrassa

Quins dies més intensos que hem viscut! Podem dir que hem gaudit al màxim del Nadal a l’escola! Ja fa uns dies que vam començar escalfant motors tot assajant la Gala dels Oscars que vau poder viure en directe el dilluns a la tarda! Va ser una festa plena d’elegància, de música i on vam viure una entrega de premis molt especials! Felicitem els i les alumnes de 6è per aquest esdeveniment tan ben organitzat. Vam poder clausurar-lo amb l’alegria de repartir 3 paneres ben formoses que vam elaborar amb la col·laboració de les famílies de l’escola. Moltes gràcies per poder fer possible aquesta il·lusió! A més, vam acabar la tarda amb un bon solet i una torronada a la plaça de l’església!

Dimarts al matí vam gaudir d’un dia molt especial per tots els nens i nenes, ja que vam agrupar-nos per tallers internivells i vam realitzar moltes activitats nadalenques: taules de llum i llum fosca, maquillatge nadalenc, mandales, jocs de Nadal, decoracions, Just Dance… Trobar-nos els uns amb els altres ens fa molt feliços perquè aprenem junts. Els grans cuiden dels petits, i també a la inversa, i descobrim aprenentatges o talents que tenim amagats! Aquesta màgia també arriba als nostres amics i amigues del Picarol! Els i les alumnes d’infantil van escapar-se una estoneta a la llar d’infants per desitjar unes bones festes als més petits i petites! Quina experiència més xula! El matí se’ns va fer curt! Sort que vam agafar forces amb els nostres esmorzars dolços (turrons, neules i elaboracions creatives)! Dimarts encara ens esperava una altra sorpresa: El Tió! Ens va encantar obrir el regalet i trobar-nos un tapaboques (buf) personalitzat i unes monedes de xocolata! Així no passarem fred al pati! Moltes gràcies, Tió!

I, finalment, la traca final va arribar amb el Patge Kalim! Vingut des de l’Orient, va fer un llarg camí per arribar fins a la nostra escola! El seu camell es va cansar quan estava a punt d’arribar a Vilagrassa, però el padrí Josep M. Molló el va ajudar! El va carregar al seu quad i junts van fer una entrada espectacular al pati de l’escola! Li vam fer una benvinguda de cine! Amb globus, música i molta marxa! Després es va instal·lar en una de les aules de la nostra escola i tots els nens i nenes li van anar a portar les cartes que el Patge entregarà als Reis Mags! Moltes gràcies, Patge Kalim per venir i passar aquesta estoneta amb nosaltres!

Vam acabar el matí amb jocs nadalencs i, els més grans, fent l’amic invisible i intercanviant regals molt creatius i originals!

Després d’aquests dies tan emocionants, ara ens queda acomiadar-nos i preparar-nos per totes les sorpreses que vindran! Fem que  aquests dies de Nadal siguin màgics i que ens ajudin a retrobar-nos amb la família tot passant temps plegats!

Bones festes i fins aviat!

…………….

Us deixem amb un parell d’enllaços on podreu veure totes les fotos que hem fet al llarg d’aquests dies.

Àlbum 1: Tallers Nadalencs (Cliqueu a la fotografia)

Àlbum 2: Recull de totes les activitats: Festa de Nadal, Tió i patge Kalim (Cliqueu a la fotografia)