NADAL A GUIMERÀ

El mes de desembre és un mes molt intens. Amb el calendari d’advent iniciem els nervis del compte enrere de Nadal!

Durant aquest mes, cada dia hem fet activitats especials, algunes escollides pels infants i altres per les mestres. Podeu veure a l’enllaç tot el que hem fet amb el calendari d’advent:

Aquests darrers dies hem pogut celebrar el Nadal de la manera que més ens agrada: Amb les famílies i amb el poble!

Divendres 17 vam fer el concert de Nadal davant les famílies i amb l’ajuda del Jordi i la Júlia, dos exalumnes de l’escola, ens ho vam passar d’allò més bé! Ho compartim amb vosaltres amb el següent vídeo:

Dilluns 20 vam donar-nos els regals que ens havíem preparat per a l’amic invisible. Com ens agrada rebre detalls fets amb el cor! També vam realitzar el sorteig de la panera, en la que hi havien col·laborat totes les famílies i els establiments del poble. Li va tocar al Francesc, i ell va decidir que repartíssim la panera entre l’alumnat! Moltes gràcies, Francesc!

Dimarts vam sortir pel poble a cantar, vam anar als diferents establiments, a l’Ajuntament i a la Plaça Major. Les cares d’il·lusió de la gent del poble i  el tracte que ens vau donar són la veritable màgia de Nadal! Va ser un matí molt especial. Moltes gràcies!

A Guimerà hi ha un arbre dels desitjos i dimecres al matí nosaltres hi vam portar les nostres boles amb desitjos que hi vam escriure. També vam portar un plafó que decorarà l’arbre durant totes aquestes vacances, aquest el vam fer entre tots i totes!

I per últim,  vam cagar el nostre estimat Tió,  i ens va agradar molt tot! Que contents i contentes vam marxar de vacances!

Podreu veure fotografies de tot el que us hem explicat, clicant a la foto següent:

Han estat uns dies molt intensos i molt especials. Us desitgem a tots i totes unes bones festes. Ens trobem a la tornada!

Salut!