Mengem la mona a la Bovera! Guimerà i Ciutadilla

Us deixem un breu resum sobre com vam celebrar la mona les escoles de Ciutadilla i Guimerà.

El divendres 8 d’abril vam sortir dels nostres pobles per anar caminant cap a la Bovera. Just abans de l’última pujada ens vam trobar i allí vam esmorzar plegats.

Un cop a dalt de la Bovera vam jugar i vam voltar pels preciosos espais que ens ofereix. Més tard, vam fer les mones per grups, barrejant-nos intentant que a cada grup hi hagués alumnes de les dues escoles i també de diferents edats. Van quedar unes mones molt boniques!
Vam dinar i a la tarda vam estar pel bosquet fent cabanes. Ens va passar el temps volant!
Per finalitzar el dia,  van anar arribant les famílies i vam menjar les mones plegats! Que bones que estaven!!!!
Si cliqueu a la fotografia podreu veure moltes fotos d’aquest dia!
El dijous 7 tant a Ciutadilla com a Guimerà vam celebrar l’Easter Egg Hunt, on, a partir de pistes amb anglès, vam aconseguir molts ous de xocolata!
Si voleu veure fotografies del Easter Egg Hunt i altres activitats de Pasqua, cliqueu a aquest enllaç: