Logos i maletes projecte natura Km 0

Fa unes setmanes ens van arribar unes maletes plenes de llibres i propostes que ens han preparat des del col·lectiu Corremarges, per seguir treballant amb el projecte Natura Km0 d’aquest curs. Al llarg de les diferents sessions cada aula, treballa els materials de diferents maneres segons el nivell. Ens encanta tot el que hi ha.

Des de cada escola també, hem estat treballant amb el logo del projecte. Cada escola ha escollit un logo de totes les propostes aportades per tot l’alumnat del centre. Aquest logo servirà com a capçalera de les diferents activitats que anem fent. Tot l’alumnat s’ha esforçat molt, hi ha hagut propostes variades, originals, creatives, naturals,… Però després de molt debatre hem hagut de fer una selecció i només escollir un logo per centre. A tots ens ha estat una decisió molt complicada, perquè realment hi havia propostes molt boniques.