L’excursió al canal Segarra-Garrigues i el carnaval d’escola – RÀDIO CICLE INICIAL – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

L’alumnat de cicle inicial expliquen el que van fer a l’excursió del canal Segarra-Garrigues. Realment, segons el que expliquen s’ho van passar molt i molt bé.

A més a més, aquella mateixa setmana van fer un munt de coses més, ja que també varen celebrar el carnaval a l’escola. Van fer un munt d’activitats divertides. I, totes elles les expliquen a la ràdio.

Si escolteu el podcast de ràdio, descobrireu el bé que s’ho van passar i tot el que varen fer, tant el dia de l’exclusió com el divendres de carnaval.

Ens anem escoltant!