LA ZER GUICIVERVI PARTICIPA a les XXV Jornades d’Escola Rural – (21-04-2022)

Els dies 21 i 22 d’abril s’han realitzat, al castell de Verdú, les XXV Jornades d’Escola Rural en la formació inicial dels mestres de Catalunya.

Aquestes jornades han estat organitzades per Grup Interuniversitari d’Escola Rural (GIER): UAB, UB, UdG, Udl, URL, URV, UVic-UCC campus Manresa i UVic-UCC campus Vic.

Amb la col·laboració de l’ Ajuntament de Verdú, Arxiu-Museu Ceier-Verdú, Serveis Territorials d’Educació de Lleida i Tarragona, CRP del Segrià, Urgell i Conca de Barberà, Secretariat d’Escola Rural de Catalunya (SERC), SSTT  Educació a Lleida i escoles de les ZER’s de la zona.

Nosaltres com a ZER Guicivervi, i com a Escola Rural, hem participat exposant algunes de les propostes  que realitzem a les nostres escoles. Una d’aquestes ha estat robòtica (mostrant activitats, explicant el que fem a les aules i fent pràctiques amb l’alumnat assistent) – Conferenciats: Núria Solé, Núria Romero, Miquel Ros, Nil Farré i Gemma Alfonso – i “Floral Rhizomes”: experiència pràctica mitjançant instal·lacions artístiques a l’aula –Conferenciants: Gina Llobet-

Una setantena dels alumnes també va visitar les escoles de la ZER i va mostrar molt interès i expectations en aquest tastet que van fer en directe de les escoles rurals petites, públiques i de POBLE en el millor sentit de la paraula.

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Més informació de les jornades: