LA VISITA DE LA DENTISTA

El 4 de març ens van venir a visitar la dentista i la infermera per fer-nos una revisió que només van fer  als alumnes de 1r i de 6è.

Després ens van fer una petita xerrada i ens van explicar moltes coses, entre elles: com ens hem de rentar les dents amb una dentadura molt gran de plàstic (amb moviments circulars), com podem evitar les càries (rentant-nos molt les dents i no menjar tants dolços) i quants cops al dia ens hem de rentar les dents (3 cops al dia, si més no, almenys dos).

Per acabar ens van donar uns raspalls de dents als que ja hi havia pasta però ne es veia. Ens va agradar molt la visita.

Podeu veure el recull de fotos clicant la de sota i també podeu escoltar l’àudio.

Laia i Marta