La Vella Quaresma de l’escola de Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

La Vella Quaresma de l’escola de Verdú ja ens va informant del temps que falta per arribar Setmana Santa.

Tenia 7 potetes (tantes com setmanes faltaven per arribar a Setmana Santa), però cada setmana li arranquem una per tal que ens vagi informant de quantes setmanes en queden per arribar Pasqua.

A cada poteta hi ha un missatge, i tots els nens i nenes de l’escola, fem cas d’aquest. Sempre ens demana alguna consigna i nosaltres l’hem de seguir… no fos cas que es complís la seva frase típica “Si menges carn, vindrà la Vella Quaresma i se t’emportarà”. Nosaltres, per molt bé que ens caigui, preferim queda’ns a l’escola Jardí de Verdú!

Per veure més fotografies feu clic a la imatge