LA RÀDIO A CI I INFANTIL – Què és i com es fa la ràdio? – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (30-3-2022)

Aquest any, entre tots els nens i nenes de l’escola ens hem aventurat a crear una emissora de ràdio. Si sí! Ho heu llegit bé! Crear una emissora de ràdio, des de zero!

Això no obstant, un cicle va ser l’encarregat de decidir el nom de la nostra ràdio i, també, el dial. Un altre cicle va decidir els programes que hi hauria dins de la nostra emissora. I, entre tots, gravem setmanalment el contingut d’aquesta ràdio. Des de les sintonies fins als programes.

Cicle inicial i educació Infantil aquest any han estat els encarregats d’explicar què és la ràdio i com és possible fer-la (transmissió del senyal, material necessari, etc.).

Abans de començar, però, tot l’alumnat de CI i Infantil van crear-se una pròpia medalla on els permetria ser experts guionistes i locutors. Amb aquesta medalla demostrarien ser aptes per començar!:

FEM MEDALLES
prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Abans d’explicar-nos, a través d’un vídeo, el “què és la ràdio?”; l’alumnat també va preparar diferent material per poder-ho narrar d’una manera més amena i fàcil:

PREPAREM EL MATERIAL
prem a la fotografia per visualitzar-ne més

Finalment, després de dos trimestres treballant sense parar, aquest és el nostre resultat:

Esperem que el gaudiu moltíssim! I, sobretot… que aprengueu què és la ràdio i com es fa!