La Consellera visita les escoles de Vilagrassa i Verdú

El divendres dia 17 de maig la Consellera Anna Simó va visitar l’escola nova Ramon Perelló de Vilagrassa. Acompanyada de l’Alcalde, del director dels serveis territorials i de la direcció de l’escola, entre d’altres, vam visitar les noves instal·lacions de l’equipament on enguany ja vam iniciar el curs.

Tot seguit es va reunir amb la direcció de l’escola i de la ZER per compartir propòsits i fer alguns precs.

En acabar, l’alumnat de l’escola ens va oferir una mostra de música i ens vam acomiadar.

A les tres de la tarda ens vam retrobar a l’escola Jardí de Verdú on acompanyada de l’Alcaldessa i de la direcció va veure les instal·lacions i els grups d’alumnes amb la singularitat de l’alumnat d’I2 i I2 que tenim escolaritzat.

Tot seguit les ZERs de Lleida ens vam trobar al castell de Verdú per fer-li arribar les nostres peticions i propostes, perquè el Departament d’Educació tingui en compte les escoles rurals quan hagi de prendre decisions.

Podeu veure l’àlbum de fotografies i els vídeos amb les cançons.