Jose i Maria, dos artistes establerts a Guimerà

El passat 19 de maig l’alumnat de CM i CS de l’escola de Guimerà vam tindre la sort de visitar els tallers de dos artistes establerts a la vila de Guimerà des de fa una anys, el Jose Davila i la Maria. Els dos ens van obrir les portes de casa seva per poder accedir al seu taller, que el tenen a la planta baixa de casa. Vam poder veure diverses de les seves obres i ens van explicar el procés de creatiu que hi ha darrere d’una obra artística.

Gràcies Jose i Maria per compartir un tros del vostre temps amb nosaltres! Vam aprendre moltes coses i ens vam poder impregnar de la vostra sensibilitat i vitalitat.

Todo lo que puedas imaginarte es real Pablo Picasso

Jose Davila: