JOCS DE PATI 2023

Dijous passat vam celebrar la trobada de ZER de Jocs de Pati a Vilagrassa.

Ens vam reunir tot l’alumnat i vam fer una descoberta pel poble de Vilagrassa.

En arribar a la Plaça del Sitjar vam esmorzar tots junts, després vam fer les fotos de grup i de les orles de 6è i vam començar els jocs.

Aquest any els jocs de pati consistien en fer una gimcana pel poble i superar diversos reptes en diferents punts del poble. Per superar aquests reptes cooperatius, havien de col·laborar tots els membres de l’equip.

Dins del local social van muntar la cúpula gustum, una activitat que ens va venir a fer l’Oriol. Ens va acomodar a la cúpula on ens vam asseure a la vora, molt relaxadament ens vam endinsar en els diferents aliments: làctics, farines, fruites i verdures, pasta, greixos, etc. Vam poder veure en els vídeos que es projectaven al sostre l’aliment des de què s’origina a la natura, es prepara i es consumeix fent èmfasi en consumir productes de proximitat, de km 0.

També vam fer l’activitat de l’Oca del reciclatge, el joc de l’oca resolent preguntes sobre reciclatge, per tal de conscienciar-nos sobre la necessitat d’aquest procés.

Vam assajar balls i cançons de la festa de final de curs de ZER i després vam dinar a la plaça tots junts.

A la tarda ens va sorprendre el temps i educació infantil i cicle inicial van anar a l’escola a fer jocs i racons.

Ens ho vam passar molt bé!

Aquí teniu un parell de vídeos de les diferents activitats i jocs que vam fer.