HALLOWEEN

La setmana passada vam celebrar la festivitat cèltica de Halloween a la ZER. Primer vam ambientar els espais amb les Jack-o’lanterns que els alumnes i les alumnes prèviament havien realitzat a l’àrea de plàstica  juntament amb altres objectes propis d’aquesta festa.

Degut a les restriccions de l’actual pandèmia, les activitats plantejades van tenir lloc als patis de les escoles. Els/les alumnes s’ho van passar molt bé realitzant jocs relacionats amb Halloween des d’una vessant comunicativa. Podeu veure les fotos clicant damunt de la imatge.