Halloween a Vilagrassa 2023

El passat 31 d’octubre, l’atmosfera a l’escola es va omplir de misteri i emoció mentre celebràvem una festa de Halloween inoblidable.

L’alumnat de 6è va decorar l’escola amb detalls terrorífics: des de les típiques carabasses il·luminades  fins a les teranyines que penjaven dels passadissos. Tot l’alumnat de l’escola va arribar vestit amb les seves millors disfresses, des de bruixes i fantasmes fins a superherois i personatges de pel·lícules de terror.

La festa va començar amb una desfilada de disfresses que va deixar pas al fantàstic túnel del terror organitzat per l’alumnat de cicle superior.

Durant la setmana també vam fer racons i “crafts” relacionades amb aquesta festivitat.

Us deixem amb l’àlbum de fotografies d’aquell dia. (Cliqueu damunt la fotografia)