Halloween 2022 ZER Guicivervi

Durant la setmana passada, l’alumnat de la ZER va celebrar el Halloween a les diferents escoles. Com a docents de llengua anglesa, compartim els orígens d’aquesta celebració i expliquem al nostre alumnat diferents llegendes i històries relacionades amb aquesta festa.  Halloween o castanyada? Aquest etern debat que s’obre cada any durant aquesta època… Totes dues festes tenen cabuda i poden conviure, de fet, l’origen de Halloween i la castanyada no dista molt l’un de l’altre.

Hem organitzat jocs, túnels del terror i diferents treballs manuals. Fins al curs vinent!! 🎃

Cliqueu damunt la fotografia per veure les imatges.