Guimerà “A la recerca del món”

El passat dissabte 10 de novembre l’Escola de Guimerà va obrir les portes del recinte escolar per acollir la realització dels tallers “A la recerca del món” organitzats pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya dins de la Setmana de la Ciència 2018. Els alumnes de la ZER que van vindre van convertir-se per un matí en uns verdaders científics! Una jornada en la qual vam gaudir tot descobrint i aprenent.

Les famílies que vàreu fer fotos recordeu que si voleu participar al concurs cal que les pengeu a les següents direccions: