Festival de Nadal a Vilagrassa!

Aquesta setmana hem viscut moments molt intensos!

Portem dies preparant moltes activitats nadalenques: postals, treballs manuals, raconets bonics, poemes, cançons i teatres!

Ahir, per fi, vam celebrar també el Festival de Nadal! La temàtica d’aquest any anava relacionada amb el nostre projecte de ZERConZervem el planeta! Per aquest motiu, els i les alumnes de 6è es van transformar en reporters enviats a diferents llocs del món amb problemes ambientals. Des d’allà van presentar els poemes i les cançons de tots els cursos de l’escola i ens van ajudar a reflexionar sobre la importància de cuidar el nostre planeta!

Els nois i noies de Cicle Mitjà també ens van fer riure molt amb l’obra de teatre: “La foto de Nadal!”. Quins grans actors i actrius!

A la nostra festa tampoc hi podia faltar el sorteig de dues magnífiques paneres de Nadal! Gràcies família per les vostres aportacions!

Finalment, el Tió es va portar molt bé i va cagar una guardiola amb uns dinerets de xocolata per a tots els nens i nenes, i també per les mestres! Així segur que aprendrem a ser bons estalviadors i estalviadores!

Moltes gràcies família pel vostre caliu! Desitgem que gaudiu moltíssim d’aquesta festa!

Us enviem moltes abraçades, aprofiteu al màxim aquestes festes i esperem trobar-nos a la tornada de les vacances amb molta salut!

Bon Nadal!