FESTA SALTARINA CI A VERDÚ

El passat dilluns onze de març els nens i nenes de cicle inicial vam celebrar la festa saltarina a l’escola.

Aquesta festa l’han preparat l’alumnat de cicle inicial des de l’àrea de llengües durant els darrers mesos. Ha estat la culminació d’un llarg treball on els i les alumnes han pensat, decidit, organitzat i preparat fins a l’últim detall perquè tothom en pogués gaudir. La decoració, les activitats, la música, els convidats, les invitacions, el menjar, anar a comprar, cuinar… i, per descomptat, passar-nos-ho d’allò més bé alhora que aprenem, han estat algunes de les coses que hem fet durant tot el procés.

Benvinguts a la festa!