Festa de final de curs – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (22-06-2022)

El dimecres 22 de juny vam acomiadar el curs 2021-22 al castell.

Alumnat, famílies, equip docent,  representació de l’Ajuntament i les àvies i els avis de les residències ens vam reunir en aquest espai tan singular per nosaltres i per tot el poble.

Vam obrir amb un parlament de l’Anna i el Pep,  van dir adéu a les alumnes i alumnes de 6è. Totes i tots els vam desitjar molta sort en la seva nova etapa a l’institut. També hi haver un espai per concloure els 5 anys de l’Anna al capdavant de l’escola. Totes i tots estem molt agraïts per tota la feina feta i dedicació a l’escola.

Seguidament, es van entregar les orles i es va fer un petit obsequi per poder començar amb força la nova etapa.

A continuació, tots els nens i nenes conjuntament amb els avis i àvies de les residències  dirigits pel Miquel  i amb la col·laboració d’en Tomás van fer un concert on interpretaven algunes de les cançons que s’han anat treballant al llarg del curs. Com sempre i malgrat la calor, ho van fer genial!!!

Com a fi de festa, totes i tots vam poder gaudir d’un piscolabis refrescant i compartir una estona distesa amb tota la comunitat.

Bon estiu a tothom!!

FOTOS DE LA FESTA

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

VÍDEO RESUM DE LA FESTA