Festa de fi de curs de la ZER a Guimerà

El dissabte a la tarda vam fer la festa de fi de curs organitzada per les famílies de la ZER a Guimerà.

En arribar vam poder visitar l’escola i degustar la coca i xocolata que ens havien preparat les famílies de Guimerà a les prop de 300 persones que van assistir a la festa!

Després d’una estona de trobades i conversa vam anar caminant fins el local on l’alumnat de cada cicle va cantar i ballar les cançons i danses que havien preparat les mestres d’educació física i música, i on ens van poder ensenyar que són unes bones actrius i actors dels nostres Pobles de cine!

Mentrestant, “Lo Cigronet” va contribuir amb el pintacares a posar la nota de color a l’alumnat que es va voler pintar.

També vam acomiadar als alumnes que el curs vinent començaran a l’Institut i que van tenir unes paraules per tota la comunitat educativa i a qui recordarem per sempre més.

El curs vinent algunes mestres marxaran i els desitgem que tinguin un bon destí i que de tant en tant se’n recordin de nosaltres i que ens vinguin a veure.

Volem acomiadar, per diferents motius a la Natàlia Estauste, mestra d’educació física de la ZER, a la Rosa Fité, mestra de la llar d’infants de Verdú i a l’Anna Camps mestre d’educació infantil de Verdú que han estat molts anys a la ZER, desitgem que els nous projectes estiguin plens de llum i oportunitats i els agraïm la bona feina feta.

Per acabar, una representant de les famílies i les autoritats van dir unes paraules a les persones assistents.

Tot seguit el DJ Jordi End, un alumnes que havíem tingut a l’Escola de Guimerà, ens va fer una sessió de música d’allò més actual i divertida.

Moltes gràcies a tothom i que tingueu molt bon estiu!

El Claustre