Fem scrambled eggs amb els ous de les nostres gallines!

Des de reis, com ja sabeu, a l’escola Jardí tenim gallines. Deuen estar molt contentes al galliner que els nens i nenes els hi han fet, doncs toi i el fred gairebé cada dia ponen ous, no us penseu que és tan senzill… és que les cuidem moooooolt bé! Cada dia els hi portem les restes orgàniques de casa i el menjador de l’escola, els hi posem aigua, els hi anem a cantar i sempre cuidant que tinguin la caseta a punt per quan s’amaga el sol. Estem aprenent tambè que tenir un animal no és una joguina! és un èsser viu que té unes necessitats bàsiques que nosaltres hem de vetllar per a que es compleixin.

El resultat de tot l’amor, dedicació i esforç de tots els nens, nenes i mestres, ha fet que poguem recollir prous ous per fer un SCRAMBLED EGGS (ous remenats) per a tothom de l’escola. Alguns alumnes de cicle superior han sigut els encarregat d’ajudar a l’Oriol a fer-los.

Ha estat una bona experiència i ja estem desitjant que ponguin més ous per a poder fer una altra delicia culinària!

Estava boníssim!!! Mireu les fotos i en veureu el resultat!

Per veure més imatges prem aquí o a la fotografia