Fem hort a l’Escola de Ciutadilla

Tots els alumnes de l’escola de Ciutadilla el passat mes de març vam plantar diferents hortalisses i fruites al nostre hort. Per fer-ho ens va venir a ajudar el Manolo, el padrí de l’Ernest i la Ivet. Vam plantar  carabassons, maduixeres, cols, cebes i enciams. Durant aquest mes de maig ja hem pogut collir alguna maduixa i d’aquí poc ja podrem collir els enciams i algun carabassó. Cada dia s’encarrega de regar un curs diferent i així anem observant l’evolució de cada planta. Ha sigut una experiència molt enriquidora el fet de poder cuidar el nostre propi hort.

Us deixem un recull de fotos del nostre hort!