Fem entrevistes per treballar el reportatge – CICLE SUPERIOR – Escola Jardí de Verdú

Els nens i les nenes de cicle superior de l’escola Jardí de Verdú treballem el reportatge. No obstant, prèviament, abans de fer el reportatge, hem entrevistat als professionals del sector de les quals en farem després el posterior treball.

Aquest projecte l’hem fet per grups i cada grup treballa un aspecte diferent. Tanmateix, el primer grup treballa la vinya, el segon el sector del petit comerç de Verdú, el tercer el castell del poble i el quart el món de la ceràmica.

Tot seguit us deixem en vídeo les entrevistes que vam realitzar. També, algunes fotos d’aquest dia mentre fèiem les entrevistes.

Ara, nosaltres, que ja tenim tota la informació obtinguda a través de la cerca i, també, de les entrevistes realitzades; prepararem el reportatge. Aquest, el divulgarem d’aquí uns dies a través de la ràdio.

Esperem i desitgem que us agradi, tant o més que a nosaltres!

VÍDEO

FOTOGRAFIES