Fem dracs i roses – CICLE INICIAL – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Ja ens estem apropant al dia de Sant Jordi, el dia de les llegendes, les roses, els llibres, els dracs i les princeses.

Com cada any, a l’escola jardí de Verdú, fem treballs manuals per poder vendre el dia 23 a la plaça de l’Ajuntament del poble.

A Cicle Inicial, hem decidit fer unes roses ben boniques que creiem que agradaran a tothom. També, un drac de paper fet amb papiroflèxia per decorar algun raconet de les cases de la gent.

Si mireu les fotografies veureu com hem treballat de valent. I, per aquest motiu, ens han quedat preciosos els nostres treballs.