Ens visita l’autora Mar Font

Dilluns 3 de febrer les escoles de tota la ZER vam rebre la visita de l’autora del llibre que hem llegit durant el primer trimestre: Tu voldries ser el meu avi?

La Mar ens va explicar que és mestra de música a una escola però la seva afició des de petita és escriure contes i novel·les, ja que en la seva infància li agradava molt llegir novel·les policíaques de l’Agatha Cristie.

Ens va donar eines que utilitza per escriure una novel·la com per exemple: basar-se en espais coneguts, personatges reals, així com deixar anar la imaginació i modificar la realitat al gust de l’escriptor/a.

Vam realitzar una descripció d’un avi a partir de diferents adjectius i preguntes que ella va utilitzar per crear avis de la novel·la, i els companys/es havien d’endevinar de quin es tractava. Finalment, vam fer una activitat amb l’aplicació Plickers, on mitjançant preguntes de comprensió relacionades amb la novel·la havíem de col·locar d’una manera o d’una altra la targeta codificada per respondre correctament. Amb el mòbil vam comprovar si aquestes eren correctes.

Vam tenir la sort d’emportar-nos el llibre dedicat i firmat per ella.

Moltes gràcies Mar per fer-nos passar una estona molt divertida i transmetre’ns el gust per la lectura.