ENS TORNEM A VEURE A L’ESCOLA RAMON PERELLÓ!!

Ja hi som de nou a l’escola! Iniciem el curs 2022-2023 amb ganes, retrobant-nos amb antics companyes i companys i coneixent-ne de nous.

Al matí a infantil treiem una part de les classes al pati per jugar, deixant que les famílies ens acompanyin una estona.

Els de primària vam entrar a la nova classe, vam poder parlar una estona i conèixer una mica la dinàmica del nou curs. Després tots vam anar una llarga estona al pati, on jugàrem amb els companys i companyes de totes les classes per tal de posar-nos al dia de tot allò que havíem viscut a l’estiu. Finalment, férem una rotllana tots els membres que formen l’escola per poder presentar-nos i conèixer tots els nens i nenes noves que han arribat al centre i també els mestres que ens acompanyaran en aquest curs.

Així ha estat el nostre primer dia famíles!!