Ens orientem a Mas de Colom

Els alumnes de cicle mitjà i superior de Vilagrassa hem anat a Mas de Colom, casa Borges. La masia, completament restaurada, havia estat un monestir cistercenc i avui és un espai educatiu al voltant de l’alimentació saludable, el paisatge i la biodiversitat de la zona.

Hem dut a terme el taller d’est a oest, hem fet equips que tenien la missió de buscar cinc fites amb l’ajuda d’un mapa i una brúixola. En cada fita hi havia una pregunta sobre l’ecosistema que ens envoltava.

Després, la pluja ens ha fet acabar abans l’activitat i hem aprofitat per veure dos vídeos, en un s’explicava la història del mas i en l’altre es parlava de les característiques i propietats de l’entorn.

Podeu escoltar la notícia que ens expliquen l’Abril, l’Andrei i la Saliha.

Volem agrair a la Casa Borges l’oportunitat de conèixer l’espai. Estem segurs que repetirem perquè les propostes educatives són molt interessants. Moltes gràcies!!!

Clica per escoltar l’àudio.