ENGEGUEM EL PROJECTE DE ZER: NATURA KM0

Aquest curs la ZER participem al projecte natura KM0. Un projecte impulsat per l’associació Corremarges. L’objectiu d’aquest, és aprofitar encara més l’espai que ens envolta, valorar la sort que tenim de viure en un espai rural i aprendre sobre la biodiversitat que tenim a prop.

Per fer-ho, cada escola ha apadrinat un indret del seu poble i durant el curs es faran diverses accions per conservar i millorar la biodiversitat del lloc escollit.

A Ciutadilla hem apadrinat el bosquet que tenim just davant l’escola. A Guimerà, la Font Cirera. A Verdú, la Font de Santa Magdalena i a Vilagrassa el camí del riu. Cada escola ha firmat un contracte amb els diferents alcaldes i alcaldessa i tots i totes ens hem compromès amb el projecte.

El primer dia del projecte  vam explorar i descobrir l’espai, amb l’ajuda de la Natasha, la Lídia i el Guillem. Ens van despertar la curiositat per explorar i investigar sobre els animalons, insectes i les diferents plantes que anem trobant.

Al retrobament de ZER que vam fer a Vilagrassa, l’alumnat de CS va presentar el projecte de la seva escola a tots els companys i companyes de la ZER. Així tots ens en vam assabentar sobre quins llocs havien apadrinat la resta.

Tots els indrets apadrinats són importants tant per l’escola com pels habitants dels diferents pobles, és per això que aquest projecte anirà molt més enllà i esperem que tota la comunitat en pugui gaudir i se’n pugui beneficiar.

Anirem informant sobre les novetats del projecte perquè pugueu sentir-vos-en partícips.

Cliqueu damunt les imatges per veure les fotografies!

Fins aviat!