Els alumnes de cicle mitjà anem al parc de trànsit

Els alumnes de cicle mitjà de la ZER hem participat de l’activitat del Pla comarcal de l’Educació del parc de trànsit.

Els monitors ens han explicat què volen dir les senyals de trànsit com les que són triangulars que indiquen perill o de cedeix el pas, les rodones amb fons blau que volen dir obligació, o les quadrades amb fons blau que són informatives. De totes elles una de les més importants és la de l’stop (sempre tenim l’obligació de parar).

Ens hem equipat amb un protector capil·lar un casc i hem pogut practicar amb les bicicletes. Ens ha tocat ser vianants o bé conductors. Hem hagut de respectar els passos de vianants i els semàfors, fins i tot hem pogut circular per les rotondes!

Podeu veure les fotografies clicant la fotografia següent: