El text instructiu: Busquem el tresor – RÀDIO A CM – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (31/05/2021)

Les últimes sessions de ràdio a CM hem estat treballant el text instructiu.

Així mateix, hem estat preparant uns textos amb diferents instruccions per a indicar als nostres companys/es on podrem trobar un tresor si seguim les directrius assenyalades.

Ens hem dividit en 4 grups i cada grup ha preparat un d’aquests textos. Després els hem gravat a la ràdio per tal de poder-los escoltar posteriorment i poder trobar, si seguim els passos indicats, els tresors que cada grup ha amagat.

Realment ens ho hem passat molt bé, preparant-ho, gravant-ho i buscant els tresors.

– GRUP 1 (Naia, Estel, Èlia, Mariona):

– GRUP 2 (Clara, Queralt, Aina A, Guillem):

– GRUP 3 (Alba, Xènia, Míriam i Aura):

– GRUP 3 (Aina V, Dídac, Mia i Berta):