El nostre capgròs i dibuixos per la Marina

Benvolgudes famílies:

Durant el mes de febrer i fins el 8 de març hem tingut amb nosaltres, a infantil, la Marina que ha estat fent  les pràctiques a la nostra escola. Hem compartit moltes experiències junts/es i una d’ aquestes ha estat portar a terme un gran repte per a nosaltres. Ens vam proposar fer un capgròs aprofitant que som la classe dels gegants i les gegantes. Ens vam posar a fer-lo amb molta il·lusió i seguint les indicacions de la Marina ens en vam sortir.

Totes les decisions ( quin personatge podíem fer, quin nom li posaríem, quins complements portaria …) les vam decidir amb votacions. També vam preparar una carta informant a tota l’ escola i a les famílies que faríem una rua pel poble per presentar el nostre capgròs, l’Estrella, i també la presentaríem a tots els nens i nenes de l ’escola i als/les mestres.

I per fi va arribar el dia tan esperat!! Tots anàvem amb tambors, panderetes, xilòfons… per fer molta gresca. Quan va començar el matí vam anar a presentar-la als alumnes de primària i li vam cantar la cançó “ el gegant del pi” i després va començar la rua pels carrers de Verdú, quan vam arribar a la plaça Major,  l’Estrella va ballar i nosaltres tocant els nostres instruments l’acompanyàvem. També ens van acompanyar algunes mares, pares, padrines, i el Guillem, un ex-alumne, que cobria la notícia per la revista Xercavins… va ser molt emocionant i divertit. (A les fotografies podreu veure el procés per preparar el capgròs i la festa de presentació de l’Estrella).

Aquestes setmanes que la Marina ha estat amb nosaltres ens ha passat molt ràpid. Hem pogut fer moltes activitats junts/es però sobretot ens ha agradat molt la seva companyia, la seva rialla i sobretot la seva simpatia.

I quan va arribar el dia que ens havíem d’ acomiadar, li teníem preparada una sorpresa perquè tingués un record de nosaltres. Els de P3, P4 i P5 li vam fer un dibuix d’ella i els de P1 i P2, amb l’estampació de les nostres mans vam preparar uns dibuixos i uns missatges dient-li totes les coses que ens havien agradat compartir amb ella. Però la Marina també ens tenia preparada una sorpresa  per nosaltres, ens va escriure una carta que ens va fer emocionar i un regal per P1 i P2 ( un joc de fruites que es poden tallar) i per P3, P4 i P5 ( un conte “de quin color és un petó”. ( Podeu veure el recull dels nostres dibuixos, la carta… a les fotografies).

Li desitgem molta sort i que continuï amb aquesta alegria i il·lusió en tots els seus projectes personals i professionals!!

Gegants, gegantes, Anna, Rosa i Melissa