El Dia de la Mona – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (26-03-2021)

A primera hora del matí, com és tradició a l’escola Jardí, hem preparat la mona. Aquest any, però, ho hem fet d’una manera diferent, ja que pel tema de la Covid ens hem vist amb el deure de fer-la individual. Però no hi ha hagut cap mena de problema, ja que ho hem gaudit igual que cada any. Així mateix, tota l’escola ha fet amb un dònut, lacasitos, un ou de xocolata, unes quantes plomes i un bonic paper per embolicar, la seva pròpia mona. Realment han quedat precioses! Tant, que ja teníem ganes de menjar-les… però les hem guardat per quan arribéssim a casa.

Tot seguit, com també és tradició, hem anat a la Font de Santa Magdalena. De camí, però, hem estat buscant els ous de pasqua amagats entre la vegetació del poble. Hem estat fent el típic joc de “easter eggs hunt”. Els hem buscat tan i tan bé que no n’hem deixat cap!

Una vegada arribats a la Font de Santa Magdalena, hem esmorzat tots junts i després hem acabat de gaudir del matí jugant i fent gresca.

A la tarda, ens hem dividit en grups i hem fet jardineria. Hem estat arreglant tots els espais del pati: hem arrencat herbes, hem plantat flors, hem plantat un cirerer, etc. Sense cap dubte, tenim un pati/jardí preciós i ens agrada molt cuidar-lo.

Finalment, per acabar la tarda, hem cantat tots plegats les cançons de la mona que havíem estat assajant i preparant per aquest dia tan especial.

Prem la fotografia per visualitzar-ne més