Dia Internacional de la Dona a Verdú

El 8 de març se celebra el Dia Internacional de la Dona i, a l’escola Jardí, hem aprofitat per treballar l’ODS (Objectiu de Desenvolupament Sostenible) número 5 dedicat a l’Equitat de gènere. Aquest objectiu es treballa per aconseguir la igualtat entre els gèneres i donar poder a totes les dones i les nenes.

Hem aprofitat aquest ODS per treballar prejudicis, estereotips que, encara avui dia, hi ha a la nostra societat. Hem treballat la coeducació, què significa, com la tenim en compte des de l’escola, si l’alumnat creu que té prou visibilitat, com l’observem dins les cases i amb les famílies,… una jornada de reflexió, d’introspecció, de pensar què fem bé i què hauríem de començar a modificar!

Al llarg del dia hem dut a terme diferents activitats:

• Ens ha visitat la Montse Oriol, hostessa de British Airways
  • Hem rebut a l’Ainhoa González, secretària de l’Ajuntament de Verdú
  • Les famílies de l’escola que han pogut han vingut a explicar contes coeducadors. Agraïm la seva col·laboració i agraïm també les famílies que haurien volgut venir però els ha estat impossible, ja trobarem l’ocasió!
  • Les i els mestres de l’escola d’inicial i infantil han fet un teatre
  • Hem vist i parlat dels estereotips de gènere
  • Hem fet jocs de rol per veure quins prejudicis tenim

Una jornada plena d’activitats i on ho hem passat molt bé! Mireu, mireu!

Cliqueu la imatge per veure què hem fet!