Dia de la Pau – ZER Guicivervi – (30/01/2018)

El passat dia 30 de gener la ZER Guicivervi va celebrar el dia de la Pau. Cal recordar que en aquesta festa tots els nens i nenes de les escoles de la ZER es reuneixen en una d’aquestes escoles, en aquesta ocasió va ser l’escola Jardí de Verdú.

Les activitats que es van dur a terme van ser diverses segons els cicles. Educació infantil van gaudir d’un contacontes (les 7 cabretes) i una “English experience” (colors i animals). Cicle inicial també varen gaudir del contacontes i de l’activitat amb anglès (màrqueting). Cicle mitjà van escoltar el conte: el viatge d’Ulisses, i l’activitat amb anglès va ser “What’s the world”. Cicle superior varen gaudir de contes per la pau, però ells d’una manera diferent a l’anterior, van utilitzar PDIs; i una “English experience” (Robotic in daily life). Vam concloure la jornada entre tots, fent diversos murals que ens varen servir per decorar l’escola amb el tema de la pau.

Ens ho vàrem passar molt bé. Si voleu recordar aquesta gran festa podeu visualitzar les fotos i/o els vídeos que s’adjunten a continuació.