DENIP a l’escola Jardí

Ahir dia 30 de gener va ser el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP). Com era diumenge, i a l’escola no ho vam poder celebrar, ho hem celebrat avui dia 31 de gener.

Infantil ha fet uns coloms als quals hi posava Pau, i tot l’alumnat de primària hem escrit un desig i un propòsit en fulls de diferents colors, que hem plegat en forma de llaç. Hem llegit tots els desitjos i després els hem posat dins uns pots de colors (n’hi havia un per a cada cicle). Cada cicle ha penjat el seu pot d’un arbre, menys infantil que han penjat els seus coloms al codonyer. L’any vinent obrirem els nostres desitjos i propòsits, els llegirem una altra vegada i veurem si s’han fet realitat.

Escrit per l’alumnat de cicle superior de l’escola Jardí