Construïm casetes i menjadores pels ocellets del nostre pati!

Durant el segon trimestre a tallers vam decidir dedicar unes sessions a estudiar els ocells del nostre entorn i veure quines eren les seves necessitats. Després de veure una presentació amb power point dels ocells de la zona i els seus cants vam fer una petita sortida pels voltants de l’escola, a veure si trobàvem alguna espècie de les exposades. La següent activitat i molt interessant va ser la recerca en grups de dos ocellets escollits i omplir una fitxa tècnica amb les dades més importants.

Un altre dia ens van visitar dos agents rurals i ens van informar dels ocells que tenim a la zona i  també van fer-nos cinc cèntims d’experiències viscudes per ells en el rescat d’alguns animals. La següent activitat es va organitzar per grups, els quals havien de construir casetes niu i menjadores per penjar-les als arbres del nostre pati. Va ser una activitat molt motivadora i que va agradar molt als nens i nenes.