Collita de fruits de tardor a l’escola Jardí de Verdú

Hola famílies!

Tots els nens i nenes de l’escola participen en el projecte de l’hort ecològic. Amb aquest projecte pretenem oferir una educació mediambiental, basada en la cura i respecte cap a  la natura. Totes les classes tenen una hora setmanal dedicada a l’hort o jardineria.

Avui ha estat un dia molt gratificant per tots/es nosaltres, doncs hem fet la collita dels fruits de tardor, tant els de l’hort com els dels arbres fruiters del  pati.

Alguns fruits com les olives, els codonys… es cuidem al llarg del curs i d’altres com els pebrots, les carbasses les cuidem des de que les plantem fins el dia de la collita.

Ara ja tenim la collita a punt per muntar la paradeta de venda al públic el dia de la castanyada. Els diners que recollim ens servirà per comprar planter i anar ampliant  l’hort d’hivern.

Aquí teniu les fotos de la nostra collita !