Cesc Jové a la reunió de pares de la ZER Guicivervi

Ahir, a la reunió general de pares i mares de la ZER Guicivervi que varem celebrar a Verdú vam tenir el privilegi de tenir entre nosaltres en Cesc Jové, Coach i Psicopedagog professional.

Ell ens regalà una bona xerrada per aprendre a “ser família, fer equip”. Per aquells que ho voleu tornar a reviure o informar-vos d’allò que ens va ensenyar, podeu visualitzar la presentació en powerpoint que ens va oferir. Us deixem doncs, a continuació, aquesta presentació (amb format .pdf).

Presentació de Cesc Jové: Ser família, fer equip

Com sempre i una vegada més des de la ZER Guicivervi volem agrair-vos la vostra participació i les ganes per part vostra de ser cooperants en la educació i fomentar una bona relació entre família, escola i alumnes.