Certamen de lectura en veu alta

Avui els alumnes de cicle mitjà i superior de Ciutadilla, Verdú i Vilagrassa han participat al XXè Certamen de lectura en veu alta celebrat al teatre Ateneu de Tàrrega.

Dels grumets vermells hi han participat el Lluc de Ciutadilla, el Hani de Verdú i la Carla S. de Vilagrassa i dels grumets verds el Jan, el Joan i la Queralt.

Tot i que no hem estat escollits finalistes ens han obsequiat amb un diploma i un llibre que, de ben segur, aviat obriran per conèixer la història que s’hi amaga.

Ha estat una experiència molt enriquidora, tots els centres participants hem pogut gaudir d’un matí de bona lectura i molt entusiasme per la literatura amb l’alumnat de la comarca de l’Urgell.

Us animem a continuar llegint per poder viure moltes aventures i fer créixer la imaginació!

Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible!