Celebrem les festes de Nadal a Ciutadilla

Quan s’apropen les festes de Nadal, les escoles s’omplen de màgia, il·lusió i un munt d’activitats diferents!

Des de l’arribada del calendari d’advent i l’Elf el dia 1 de desembre, cada dia a l’escola ha sigut molt especial! L’Elf s’ha amagat per molts racons  i amb el calendari d’advent cada dia hem tingut alguna endevinalla o proposta a fer, com per exemple; jugar a amagar tots junts, ordenar-nos per alçada o edat, cantar cançons, recitar els poemes, ballar,… ens ho hem passat genial!

També hem viscut altres moments molt especials com l’arribada del Tió, el taller del ramet de la sort que ens va fer la Fina, una mare de l’escola, o els tallers de Nadal que vam fer ahir, l’últim dia.

El moment més esperat va ser el festival de Nadal! Feia dies que preparàvem l’obra de teatre del professor Armand, els poemes i les cançons i per fi va arribar el dia de representar-ho davant les famílies i la gent de Ciutadilla! Ens ho vam passar molt bé, tant preparant-ho com el dia en si.

Després de les representacions, vam fer cagar el tió i vam gaudir d’una torronada a càrrec de l’AFA de l’escola!

Moltes gràcies a tothom per venir! A l’AFA i a l’Ajuntament per l’ajuda i la col·laboració amb el festival i un agraïment especial a la Roser i al Jordi,  per gravar i editar el vídeo! Per totes aquelles persones que no van poder venir, el podeu veure a continuació:

FESTIVAL DE NADAL CIUTADILLA

Us  deixem també un recull de fotografies d’aquests dies (clicant a la fotografia).

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes!  Ens retrobem aviat!