Celebrem la mona i l’Easter Egg Hunt a Vilagrassa

Abans de marxar de vacances vam passar una setmana plena d’emocions i sobretot ben dolça. El dijous a la tarda vam fer l’Easter Egg Hunt, una tradició anglosaxona on l’alumnat ha de buscar els ous de xocolata que ha deixat amagats pel pati l’Easter Bunny. L’alumne que va trobar més ous es va endur una sorpresa! Va ser una jornada festiva on l’alumnat va gaudir d’allò més.

L’endemà divendres a primera hora vam decorar les nostres particulars mones de Pasqua. Cada alumne la va poder decorar com més li va agradar! Tot seguit, vam anar a la plaça del Sitjar on ens vam menjar les mones. Després de jugar una  estona, i per poder fer baixar la xocolata, els alumnes de Cicle Superior ens van preparar uns jocs per equips. Va ser una matí ben divertit.

Per poder veure les fotos, cliqueu damunt les dues fotografies! 😀