Celebrem la mona a Vilagrassa!

Els alumnes de l’escola Ramon Perelló de Vilagrassa hem celebrat el dia de la Mona de forma molt bonica i dolça! Hem començat el matí fent de xefs i preparant unes fantàstiques monetes en forma de Donnut! Han quedat tan boniques que semblaven sortides del Pinterest!

Un cop acabades, tota l’escola ens hem reunit a la pista mantenint les distàncies de seguretat per compartir aquesta delícia que hem creat! Hem menjat les monetes i hem ballat al ritme de la música d’Azukita tot cantant: “Dáme una de azúcar, dáme dos de azúcar…!”.

Ben ensucrats per dins i per fora, quan hem acabat, cada cicle ha fet una sortida a l’entorn! Hem gaudit moltíssim del bon temps, del solet, de la bona companyia i de les aventures inesperades que ens han anat sorgint durant el camí!

Quin dia més emocionant! I encara ens queda una tarda plena de sorpreses amb l’Easter Hunt! Qui serà el millor caçador o caçadora d’ous? Ho descobrirem aviat!