CELEBREM EL DIA DE LA PAU A VERDÚ

El passat dilluns dia 30 a l’escola Jardí de Verdú vam  celebrar el dia de la Pau. Va ser un dia ple d’activitats relacionades amb la Pau.

A l’hora d’esmorzar ens vam trobar tota l’escola al jardí per compartir un esmorzar de germanor: xocolata desfeta amb melindros. Aquest esmorzar va estar amenitzat amb rialles i converses de tota la comunitat de la nostra escola; quina Pau!! En aquest esmorzar vam tenir la gran sort de gaudir de la companyia de la gent gran de l’escola Alba. En acabar l’esmorzar i l’estona d’estar junts vam obrir les càpsules del temps dels desitjos del curs 21-22 relacionats amb la Pau. Tot un any penjades  les càpsules als arbres del Jardí, vivint calor, fred, gelades i també les rialles i jocs de tots els infants.

La tarda va ser màgica vam gaudir de dues sessions de contacontes que ens van oferir quatre mares d’alumnes de l’escola. Una per a infantil i inicial i l’altra per mitjà i superior. Ens vam trobar a l’Espai Mayoral i en aquest indret tan inspirador ens vam poder endinsar dins de la màgia dels contes. Ens van acompanyar també els alumnes de l’escola Alba.

Després els més xics de l’escola vam fer un gran colom de la Pau amb un gran desig: Que els nens i nenes tinguin felicitat, menjar, petons…! Ah! I cadascú s’ha fet un titella amb un colom.

Ara a esperar un any més per poder obrir els nous desitjos de Pau que cada alumne/a ha deixat ben guardats a dins de les noves càpsules del temps.

Gaudiu de les imatges de la jornada i … MOLTA PAU COMPANYS I COMPANYES!!