CELEBREM EL CARNAVAL A GUIMERÀ

El dia 21 a l’Escola de Guimerà vam celebrar el Carnaval i ens ho vam passar molt bé. A l’escola ens vam disfressar, ens vam pintar la cara i ens vam fer unes fotos amb el rei Carnestoltes que ens va recitar unes paraules.

Vam agafar les maraques que vam fer a l’escola i altres instruments, vam posar música amb un altaveu i vam sortir de l’escola cantat, ballant i passejant el rei Carnestoltes. Primer vam parar a Cal Jan, vam cantar unes cançons que havíem aprés i ens van donar gominoles i globus de colors. Després vam passar per les cases dels pares que ens van donar alguns aliments, fins arribar a la Plaça Major on vam ballar la dansa de Carnestoltes. Vam continuar i vam anar al Cal Moretes on vam cantar una cançó molt divertida. Vam acabar al Sant Jordi on ens van convidar a esmorzar. Ens van oferir pastís i dos gelats diferents a triar. Després  d’esmorzar vam anar a l’escola on vam ventejar al rei Carnestoltes i el pobre Carnestoltes es va quedar sense cap.

VA SER UN DIA GENIAL!

Alumnes de CM i CS