CASTANYADA CONJUNTA GUIMERÀ I CIUTADILLA

Dimecres 30 d’octubre ens vam reunir tots a La Raval, quan hi vam ser tots, vam marxar cap a Guimerà caminant. Com que anàvem caminant, els grans agafaven de la mà als més petits perquè no es cansessin tant. A mig camí vam parar a esmorzar per agafar forces i cap allà a les 11 vam arribar a Guimerà.

Quan vam arribar a Guimerà vam jugar una estoneta i després vam fer els panellets. En vam fer de diferents gustos: de xocolata, de coco, de cireres, d’ametlla… els més petits van ser els encarregats de portar-los al forn per coure’ls.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior vam fer un taller d’astronomia on vam aprendre a utilitzar el “luxímetre”, que és un aparell per mesurar la llum del sol. També vam fer un telescopi de cartró. Quan vam acabar el taller vam anar a dinar tots junts al pati de l’escola de Guimerà.

Quan vam acabar de dinar vam anar a assajar les cançons i els balls. Cap a 2/4 de 4 van venir les famílies a celebrar amb nosaltres la Castanyada. Vam ballar i cantar cançons, i després van tastar els nostres panellets i les castanyes.

Alumnes de Cicle Mitjà i Superior de Ciutadilla.